.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی که سایت حامی مشایی ضدحال خورد!

یک سایت حامی مشایی خبر برکناری یکی از مدیران خبرگزاری دولتی در یکی از استان های شمالی را منعکس کرد.

به گزارش تابناک در این خبر تعریف و تمجید فراوان از مدیر برکنار شده با انتقاد از مدیر جدید این خبرگزاری دولتی همراه است. در این مطلب نوشته شده است که:

....، مدیرعامل نورسیده .... ، در ادامه پروژه سرکوب و حذف نیروهای حامی دکتر احمدی نژاد از ...، رییس دفتر جدید ... در ..... که تنها دو ماه پیش با حکم .... به ....رفته بود را از کار برکنار کرد.

.... از اعضاء کمیته سیاسی ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر احمدی نژاد بود که طی مدت حضور کوتاه خود در دفتر...... باعث افزایش صدرصدی اخبار ... در این استان شد. وی در ایام انتخابات اخیر در بیش از 27 دانشگاه در حمایت از دکتر احمدی نژاد سخنرانی کرده بود و حدود 249 مقاله و یادداشت نیز در حمایت از احمدی نژاد در روزنامه ایران، خبرگزاری ایرنا و رجانیوز منتشر کرد.

......در ایام انتخابات ریاست جمهوری دهم ، سردبیر گروه نظرسنجی .... بود که پروژه های نظرسنجی .... در آن ایام تماما تحت نظارت وی انجام می پذیرفت.

اما نکته جالب این است که این سایت وبلاگ مدیر برکنار شده را در آخر خبر خود درج کرده است و مراجعه به این وبلاگ این مطلب دیده می شود:

عليرغم ميل باطني و با وجود تأكيدات فراوان به ....نيوز، گويا اين عزيزان هيچ وقعي به خواسته مخاطب خود ننهاده و بيشتر تمايل به ادامه روند نامعقول خويش در معارضه با ... دارند.

قصد نداشتم به سمت حاشيه بروم ليكن آنچه مرا به نگارش اين وجيزه واداشت، حركت غيراخلاقي آقاي ..... در انعكاس خبر مربوط به اينجانب است. در تماسي كه ديشب با ايشان داشتم، مؤكداً خواستم از اين كار بپرهيزد اما لحن كلام وي، خبر از شيطنت مي داد؛ حركتي كه پرده از غرض ورزي هاي شخصي وي با مديريت جديد .... و عدم صداقت مي دهد.

به تكرار به ايشان متذكر شدم كه اينگونه رفتارها موجب تضعيف دولت خدمتگزار و شعبه‌شعبه شدن جريان رسانه هاي اصولگرا مي شود اما استنكاف سردبير .... نيوز هويدا مي سازد كه نامبرده دل در گروي دولت، ..... و گفتمان اصيل اصولگرايي نداشته و به دنبال منفعت طلبي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.